Two more weeks

Jag räknade dem nyss.
Det räcker inte för en överdos.
Men kanske man ska ge denna veckan en chans ändå.
Jag fyller ju ändå år och allt. Och så kanske mormor kommer, det ska bli roligt. Mormor är awesome.
Och så ska jag ju till Göteborg snart och pierca mig, köpa hårfärg och massa.
Både rosa och grön, och så ska jag köpa ringar till läppen och en ny piercing till näsan. Längtar.
Så ah, jag ger mig själv två veckor till, sen får vi se.
:D
Tanja.

älsklingälsklingälskling,

du får inte lämna mig.<3

Julia

DU MÅSTE GE DET EN CHANS!

Liksom.. MT!

Vi ska ses då! Så det är bäst du lever! <3

HannaH

nej, mera veckor, jag måste få träffa dig emelie, krama dig bara få känna den frihet du ger mig. försvinn inte, hur skulle det bli då? jag skulle inte klara mig, du får inte försvinna ifrån mig min stjärnsyster <3

Anonym

Du får aldrig dö. Du är ju bäst.

agnes

åhh. emelie, så himla fint skriver du + att du är fedt söt.

men jag mår för jävligt. helt trasig inuti.

roxy/musiclord

det är bra emelie.

emina

nä nä nä gumman du ska inte ta en överdos då kommer jag till dig och kramar dig tills du ser vilka underbara personer du har runt omkring dig . jag vet du trasig , jag oxå trasig men vi trasiga måste hålla ihop , vi är dom enda som förstår varandra . snälla gör inget dumt <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info