Till Emelie från Belliz

hennes utseende var inte vackert, det var gudomligt.
Hon är en vacker, nej, en gudomlig chey.
Hennes blonda hår.. otroligt fina blonda hår, förvånar mig inte om det
doftar som vårens härliga vind, doften av blommor..och honung, svag
doft av havet och äpple.
Jag skulle kunna stirra in i hennes havsblåa ögon hela dagen om jag ville.
Andas in den svaga doften från hennes hår som blandats med parfymen.
Hon är en ängel från ovan, som blivit send till jorden. Hon är en tjej.. inte en
vanlig tjej som alla andra. Utan, en tjej som jag älskar. Hon är som körsbäret
på glassen, det lilla extra.
jag älskar dig Emelie Segerlöf.<3
Anonym

- skribent på http://tvminnen.blogg.se/

Fint skrivet. =)

Bambi

Belliz är så snäll & hennes ord stämmer in.

Du är gudomlig Emelie <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info