Taste of Blood

Bild jag tog igår. Låt oss kalla den... Taste of Blood (:

Nu har jag gjort om bloggen men den cpar lite, är för mycket till höger och jag vet inte riktigt hur jag ska få den mer till vänster. Sånna problem har jag aldrig fått förut *Kliar mig i huvudet och ser bekymrad ut*
Men overall, vad tycker ni, det är samma header och bakgrund som jag haft en annan gång men det är lite annat runt inläggen och det där :3

Aja nu måste jag äta, dör av hunger typ.
Hej då!



















Alice

Du är snygg darling<3

Julia

Du är snygg och likaså din blogg!

<3

Muff

Det blev riktigt bra, gillar det skarpt!

Även du är sjukt söt på bilden $:

Rebecka

fin :) vet du om att du finns på photobucket btw? en skitfin bild på dig. (tror iaf det är du)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info