Se döden i mina ögon

Oredigerad äckelbild. Men ni ville ha bilder på Äckel-Emelie, så här har ni.

Idag är jag glad för Bambis skull, för Albin är hemma hos henne just nu. Det känns bra, då är hon trygg.

Idag ser jag ut såhär <--- *pekar på bilden* och det har inte hänt så mycket idag. Fått skäll av mamma och Tommy för mina skärsår på halsen.
"Jag tycker det är rentav äckligt."
Ordet äckligt blir till äcklig, och jag tar åt mig. "Jag tycker DU är rentav äcklig", blir det tillslut.
Och äcklig, det vet jag redan att jag är.

Jag vaknade klockan fyra inatt, och kunde inte somna om.
Det var hemskt, för jag såg spindlar överallt. Och de ville åt mig.
Jag ville skrika, men orden fastnade i halsen och jag fick panik.

Nu ska jag smsa och fråga hur Bambi har det via Telenor web sms, från mitt gamla nummer. För jag har inga pengar på min comviq.
Puss
petra

- skribent på http://bajbiie.blogg.se/

Älskade söt Bebisen <3 Dom oredigerade bilderna är dom allra vackraste. För du är Så fin Prinsessan <3

Du är inte äcklig gumman, inte någonstans & du ska inte lyssna på dom som säger så.

Du är en Stjärnängel <3

Julia

Du är inte äcklig. Och jag förstår inte att dom kan säga sådär. Det är bara dumt.



<3

Alexz

Du är så söt!<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info