Säljer kläder

 

Hardrock café tröja. Köpt i USA.
40:-
Storlek M, men den är kort så en större S blir lagom.


Fram och Baksida.
Köpt på nån "New York" affär i Göteborg.
Svart kritstrecksrandig skjorta med snörning bak så man får en fin siluett.
S-M
60:-

 

Chokladbrun (mörkare irl) topp köpt i USA.
Storlek M.
40:-

Mörkgrå Hello Kitty topp köpt på H&M.
Storlek 170.
65:-

Ljusgrå, sjukt söt topp köpt på Cubus.
Storlek M.
50:-

Jättefin turkosblå topp från Cubus.
Storlek M.
Säljes för 50:-


Alla plagg har liggat i garderoben ett tag och bör strykas för att inte se skabbiga ut.
Köparen betalar portot.

 

Säljes pga att jag aldrig använder dem + att många av dem är för små.
Har mycket mer att sälja men börjar med dessa plagg.

 

emina

åååh jag vill vill vill KÖPA :



Mörkgrå Hello Kitty topp köpt på H&M.

Ljusgrå, sjukt söt topp köpt på Cubus.

Jättefin turkosblå topp från Cubus



så söööööta , vrf ska du inte ha kvar dom gumman ? :*

emina

jag vill dock köpa hard rock tröjan oxå ! :O jag älskar t-shirtar

Bambi

Synd att du inte kan ha på dig dom längre ):

veronica

åh jag älskade hardrock café tröjan :) får man köpa den? :)

Kexet

Åh jag är väldigt intrerad av hars rock tröjan :D kan sätta in pengarna direkt om den finns kvar dvs.






NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info