Rosa blogg

Hej bloggen och alla söta läsare! Jag har mått illa hela dagen, även spytt två gånger.
Nu är det halvt bättre och jag har till och med orkat fixa mig, men som sagt: jag passar inte framför kameran, utan bakom den.

Om jag får låna mammas dator när de kommer hem så tänker jag göra bloggen söt och rosa. Älskar ju rosa!
Vad tycker ni bäst om? Rosa eller mörka bloggar?
Jag tänker lite såhär; om innehållet i min blogg nu är så ständigt mörkt, kan väl åtminstone designen vara lite glad? Men som sagt: vad tycker du?
Lina

Alla dina bloggar blir jättefina! Du är jätte duktig på bloggdesign :)

Dessutom tycker jag att du är fin, iallafall på dom bilderna jag har sett :)

roxy/musiclord

jag tycker att dina bilder är fina hur dom än är,

jag tycker dock personligen att mörka och ljusa blogga är rätt beroende på vad bloggen oftas reprenserterar. om det är en glad blogg passar mest ljusa färger än dystra.

emina

du passar perfekt framför kameran , du glittrar och du är underbart vacker , emelie <3

jag gillar all din bloggdesign , du är så otrolig duktig . men rosa är ju aldrig dumt (:

Bambi

Du fastnar på bild, kära brur <3

Du gör som du känner för't, men jag tycker likadant som dig. Om innehåller är mörkt, så kan designen vara ljus. <3

roxy/musiclord

jag skriver fan dåligt

designer*

Muff

Hoppas verkligen du kommer bli bättre, vill att du ska må bra oavsett om det handlar om illamående eller känslor m.m, du är värd det.



Angående designerna så spelar det ingen roll för mig hur din design ser ut, men som du själv säger så skulle det kanske passa bäst in med en ljus? Vad vet jag c:

Men vi ses troligtvis på Fallens dagar, det ser jag fram emot för du är en oerhört bra människa!

Tanja.

Din blogg är ursöt, likaså är du, underbara vän. <3

HannaH

HannaH

Du är så snygg :B <3 ROSA<3 alla rosa färger e altid snyggt,även om det e mörk rosa :D <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info