Osminkad vava

Slänger in en oredigerad bild för jag orkar inte låna mammas dator. Osminkad Emelie med blod i käften, yiha!

Längtar tills jag och brur kan fota grungebilder igen, det är så roligt! Hihi.

Nu ska jag msn:a och deppa och ha det awesome. Som vanligt. Åh, just det: jag fick det djupt igår, blev typ överlycklig. Huden sprack och lämnade ett gapande sår och jag blev så glad att jag började skaka och gråta.
Men men, nu ska jag lämna er lite. Puss va!






















aaaa'

du är jättefin osminkad,

helt seriöst! <:

maria

ÅH VA SÖT >:

Bambi

Du är nästan osminkad $:

Du är fin endå & du ska inte göra det djupt :C <3

Emma

skitfin bild, verkligen! :D

Julia

Asså, gud vad söt du är osminkad!

GAAH! GIEF DITT UTSEENDE PLOX!



Och inte skära djupt! D:

<3

Tanja.

Hela du lyser av skönhet.<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info