Nyheter

Häromdagen köpte jag ett nytt linne och denna as snygga tshirt, båda från Cubus!
Tröjan är från herravdelningen och kostar 199:- medan linnet är gult med en bananklase på och kostar 99:-
As snygga båda två - tycker jag :)

Sen piercade jag även snakebites igår, så jag slänger in en bild på det längre ner. Ignorera att sminket börjar gå bort, bilden är oredigerad och jag orkade inte sminka om mig. *Blush*

Tack även till den Albin som kommenterade en snäll sak, och till Tanja och Emma och alla andra underbaring där ute. Ni betyder mycket, ni får mig att orka!

Idag redigerade jag och Bambi vår zombiefilm, eller ja, delar av den. Och det blev najs najs. Är dock väldigt mycket komedi och väldigt lite skräck än så länge, men det ska vi nog ordna ska ni se!

Hade även utvecklingssamtal med Leo och mamma, och vi kom fram till att jag nog ska ha foto som karaktärsämne istället för rörlig bild i trean, eftersom jag älskar foto och knappt kan någonting om en filmkamera. Det är stor skillnad på systemkamera och filmkamera, if you know what I mean.

Sen vill jag även be om ursäkt för lite emotional breakdowns jag har ibland som jag senare tar ut på bloggen. Men jag tror det är bra att ha någonstans att ta ut det på, så man inte tar ut det på andra människor omkring sig. Sen är det ju lite knepigt det här med att ni läser, för då tar jag ju ut det på er på ett sätt, och det är ju inget bra med det.

Här kommer bilden på snakebitesen:
Man kan väl kort och gott säga att sådär ser min nedre del av ansiktet ut när jag inte orkar bry mig, som idag då man haft skola från kvart över åtta till halv tre (skulle egentligen sluta 4 men vi har alltid tur med Rörlig Bild.)
Sen blåser det så fruktansvärt idag så ens hår ser ju helt shalal ut! Och ja, shalal är mitt egna ord och det är väldigt användbart må jag säga, både i bra och dåliga sammanhang.

Imorgon kommer bättre bild på lilla mig, fastän jag inte direkt är liten. Lång och tjock, that's the way I am!
Ha det bäst, hörs senare. Puss!








Emma

sjukt snyggt blev det med snakebites! :D

ni får lägga upp zombiefilmen på youtube eller något sen, så att man kan titta!

Tanja.

Åh, snakebites<3

lite sådär avundsjuk >:

Tilma

fint det blev :) <3

Muff

Det blev förbaskat bra med Snakebites!

Lizz

jättefint <3

funderar också på att pierca snakebites :)

Gjorde det ont?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info