Nu säger jag godnatt

Det här blir sista inlägget för dagen. Är småsömnig och kommer nog ligga och stirra i taket och lyssna på Kent ett tag innan jag somnar.
Och Roxy, jag gör klart din header imorgon. Det lovar jag. Såvida mamma inte låter mig låna hennes dator ofc, men det blir nog inga problem.
Åh, jag är sugen på yoghurt! Men försöker hålla på maten. Dagens matintag: två baguetter, lite smågodis, två koppar varm choklad med grädde. Rätt mycket, jag vet jag vet. Men man får trappa ner lite i taget.
Jag saknar de smala dagarna (tjat tjat tjat om de där jävla smala tiderna).

Äh, nu ska jag tycka synd om mig själv och drömma mig bort.
Godnatt och sov gott!



lissie

sv; åh, tack detsamma!

Älskar din design, superfin! ♥

roxy/musiclord

det är lugnt <3

förlåt att jag inte svarade, men jag klippte håret samt duschade + sköljde ur hårfärgen.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info