Mina tankar är fula och små

Jag har suttit och stirrat på skärmen i säkert 25 minuter nu.
Jag finner inga ord, tankar eller känslor att skriva ner. Allt är bara så tomt. Så ihåligt.
Jag skriver istället det enda som kommer upp när jag försöker aktivera min hjärna; skam.
Jag skäms. Jag skäms och känner mig som en skamsen hund med svansen mellan benen.
Varför? Är det inte självklart?
Flertal människor oroar sig för mig. Jag försöker att tro på dem när de säger att de gör det, men det är svårt. Vem kan bry sig om en äcklig, trasig människa som mig?
Men tydligen gör folk det. Och det värmer mitt annars så kalla hjärta.

Jag ska kanske göra om min blogg idag igen. Känner att jag måste ha något att göra för att hålla självmordstankarna borta...
Nu har jag inga ord kvar. Men vi hörs nog senare.
Imorgon är det skola, och jag ska få träffa Bambi. Det känns bra, tryggt.
<3
Bambi

Det finns sjukt mycket folk som bryr sig om dig, för du är sjukt bra. En massa bra person som får en att tänka på annat än bara det dåliga.



Gör så, försökt att hitta på något roligt att göra, enda tills imorgon eftermiddag och sen träffas vi. <3



Jag älskar dig, Emelie. <3

Du är min trygghet i hela Trollhättan. <3

musiclord

klart man bryr sig om dig.

guldvärda ängel.

stjärnängeln emelie

<3

Julia

Jag bryr mig om dig.

<3

Tanja.

Som bambi sa, du är bra, Emelie, så himla bra.

Jag bryr mig om dig, älskade stjärnängel.

Och jag vet att det är jag inte ensam om.

Jag älskar dig hemskt mycket!

<3

petra

- skribent på http://bajbiie.blogg.se/

Lilla prinsessan <3 Jag bryr mig o det är inte bara något jag säger, utan jag menar det med emelie !

Alexz

Du är så fin och dina tankar med.

Du är as duktig på bloggsaker med :o<3

Nicole

- skribent på http://[email protected]

Jag vet att du inte känner mig och att jag antagligen är en helt obetydlig liten skit för dig, men du är så fin <3 Jag har följt din blogg ett tag nu och varje inlägg får mig att känna mig antingen svag eller stark. Jag kan inte ens försöka sätta mig in i din situation eller ditt liv men snälla snälla, ta hand om dig själv <3



Kram Nicole




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info