Maybe I die tonight

Maybe I die tonight.
I så fall... Jag älskar er alla.
Ni har gett mig stöd, omtankte och kärlek.
Puss!
Julia

Emelie, du ska inte dö inatt. Du ska inte dö snart heller. Du ska leva, leva Emelie. Hör du det? Jag vill inte att du dör.. Fan Emelie.. Du får inte...

Jag älskar dig.

<3

Tanja.

Emelie, åh, älskade emelie.

min stjärnängel, jag älskar dig, så mycket, vet du det?

Jag älskar dig, och jag kan säga det hundra gånger om, och endå skulle du inte kunna förstå, hur mycket jag verkligen älskar dig. Jag vill inte förlora dig, inte nu, inte sen, men absolut inte nu, din tid är inte kommen, inte än. Du är en av oss vilsna, en av oss som kommit fel, men vi kan hitta rätt igen, tillsammans. Jag vill inte att du dör underbara du.

men, om det är så, så möts vi där, i vår värld, bland lycka och glitter.<3

Muff

Åh Emelie, gör det inte. <3

Petra

- skribent på http://bajbiie.blogg.se/

Emelie, Min fina, fina Prinsessa. Du får inte försvinna, inte utan att vi ens har träffats. Du är så underbar, så snäll & så himla söt. Du kommer klara detta, hör du de ? Vi ska klara det här tillsammans, du och jag. Du är en Stjärnängel. En ängel som fanns här för mig, och jag ska finnas här för dig emelie. För du är värd all lycka. Jag önskar att jag kunde ta dig under mina vingar och skydda dig från allt ont, all smärta.

Snälla, försvinn ine ifrån mig?

Jag Älskar dig, min stjärna <3

Emma

Nejnejnejnej det gör du inte. Du ska finnas kvar här för att du är underbar och betydellsefull.

<3

musiclord

älskade emelie..

om du nu lever, så kan du förhoppningsvis läsa det här.. men jag vill bara skriva att du faktiskt har berört mig på så sjukt många sett... du är helt underbar, och stark som klarar dig igenom sånt här, jag hoppas du lever..du har blivit som en idol för mig.



men ingen ingen ingen hör

ingen ingen ingen hör..



/ roxy aka musiclord

Tilma

Nej Emelie<3 du förtjänar attt må bra o vara lycklig. har aldrig träffat dig, men vill verkligen göra det någon gång. du verkar vara sån underbar människa.snäll och ärlig och modig o allting.

Tanja.

Emelie, du får inte vara borta. du får bara inte.

HannaH

du är en ängel<3

men du ska vara kvar här, togheter with me<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info