Jag orkar inte med er

Ni kallar mig wannabe, ni kallar mig diverse.
Tror ni jag, med de problem jag redan har, står ut?
Jag gråter, lipar och skadar mig pga era ord.
Folk säger; "men bry dig inte om dem." Men hur lätt är det?
Man försöker kämpa, men det går inte. Man når inte fram genom allt ont.
Denna värld är ond, och varför gör ni den desto mer ond genom att smutskasta andra?
Hur kan man vara wannabe för att man har samma rosetter som en annan har, när de som använder samma bakgrunder som de hittat på b la google eller photobucket, inte är wannabe varann? Det är helt ologiskt.
Och jag misstänker allt vem det är som skriver de här sakerna, och du kan bara hålla käften. Du är wannabe om någon.
Bambi

Men att dom orkar >:

Tintin

Idioter är vad dom är

HannaH

UCH! UCH FÖR SÅNNA MÄNNISKOR EMELIE!

du ska veta, att du är du, och du är unik<3

emma

ÅÅÅH VAD JAG HATAR SÅNT FOLK !! emelie jag känner dig inte, men jag vet att du innerst inne är snäll och helt underbar! jag förstår inte varför dom idioterna ska klanka ner på folk! har dom inget bättre för sig eller ?! och att ngn kallade dig wannebe för att du använde samma bakrund som Angelica, då vill jag säga till den personen, att ANGELICA HAR FÖR FAN INTE COPYRIGHT PÅ DEN BILDEN!! DEN ÄR FÖR ALLMÄNHETEN ! BARA FÖR ATT ENDEL HAR BLONDT HÅR OCH LUGG HÄRMAR DOM INTE LADY GAGA NÄR HON HADE DET !! DET HETER ATT MAN TYCKER DET ÄR SNYGGT !! inte att man härmas eller kopierar !!

stå på dig emelie, jag vet att du är stark ! <3

Tanja.

Emelie, vi förintar alla idioter som inte borde få existera. vi gör det, tillsammans.<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info