I feel like giving up

Kan jag inte bara få dö, snälla låt mig dö. Jag vill inte leva mer...!

Alkohol i blodet
Rubiner sipprar ut
Illamående av ångest
Tröttheten tar aldrig slut
Stjärnänglar på himlen,
men de är så långt bort nu
Önskan om droger
som trollar bort smärtan
Önskan om döden, som befriar en
Jag vill inte leva mer. Jag vill verkligen inte leva mer.
Julia

Du måste leva..

<3

hannah

stanna, med mig, du är en ängel, det vet du, stanna. du är underbar<3

Tanja.

älskade, du är bra, så hemskt bra. du.. du förtjänar, så mycket bättre, du förtjänar ljusa himlar och världar av lycka, där ondhet och mörker inte existerar. åh vad jag önskar att jag kunde ta dig dit, till den plats där du förtjänar att vara.

Du är stark Emelie. Jag älskar dig.<3

William

Jomenvisst :)

Muff

Du förtjänar mycket bättre, mycket kärlek och äkta vänskap.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info