Fick en fråga...

Fick en fråga av söta Lizz, som löd:
Om du fick välja en låt att lyssna på innan du dör, vilken skulle det vara då?

Svaret på den frågan: Socker av Kent, utan tvekan. Skulle verkligen vilja höra den det sista jag gör.
För ett år sen hade jag nog sagt att det var The day that I'll die med Good Charlotte, eller kanske Hold On av samma band, men nu så måste jag säga Socker. Jag älskar den låten!

Tack för frågan, och då kan jag ju passa på att fråga er läsare: vilken låt skulle ni vilja höra innan ni dog?
nellie

socker är verkligen underbar.

har en vän som ska spela den riktad till mig akustiskt!

hur mår du emelie? <3

Anonym

gary jules - mad world.

Tanja.

socker är hemskt underbar.

Och jag vet inte. Hur mycket jag än tänker efter, så kommer jag inte på någon, inte i nuläget iallafall.<3

HannaH

tror det skulle bli socker, den är underbar<3

roxy/musiclord

socker är vacker,

helt klart en favorit.

men min låt innan döden skulle nog vara emilie autumn - the art of suicide.

Anonym

jag skulle nog vilja höra family values med Johnossi.

Tintin

My Skin av Natalie Merchant, no doubt. Den är sjukt vacker <3

Lizz

Själv har jag inte riktigt bestämt mig än.

Men just nu lutar det åt 747 med kent (men det visste du väll redan antar jag ;)

Den är så otroligt vacker <3

Men all kents musik är ju underbar




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info