Fail

Åh. Ännu ett misslyckat försök att dö.
Jag är så jävla trött på att misslyckas.
Varför kan jag inte bara dö?
Jag hör inte hemma här. Jag vill inte mer, jag vill .
Tanja.

Fan. jag vill inte utan dig.

du ska må bra, åh.

Jag älskar dig, oändligt, Emelie.

Anonym

Vi vill ha dig på den här jorden. Du är ju bäst ju. Önskar du förstod det själv.

Julia

Du ska inte dö Emelie.

Vet du varför du inte hör hemma här?

För att du är en ängel, du förtjänar så mycket bättre. Men vi andra här på jorden behöver dig, vi behöver dig i livet. För du är viktig. Och älskad. (Jag älskar dig Emelie, du får inte lämna mig.)



<3

roxy/musiclord

vet knappt vad jag ska skriva..

jag önskar du inte vore trasig.

Bambi

Du ska inte dö, du måste hitta styrkan inom dig. Den styrkan du fann när vi var ett crew - jag, du, gunn & sh.



Jag älskar dig & att förlora dig vore som att förlora den bästa ängeln någonsin, den ängeln som fick mig att hitta hopp om livet förra året.



Jag vill kunna hjälpa dig, men jag vet inte hur.

Du får gärna logga in på msn senare, så att vi kan snacka. <3



I need my brur. <33

emina

du får inte lämna mig emelie , du får inte <3 :(

veronica

du får inte dö. du får inte <3

du ska må bra, du är så jävla mycket värd det.

åh, jag älskar dig så sjukt mycket! <3

Ellie

Vackra Emelie...

Du ska inte försvinna, du ska inte bort. Du ska stanna, här med oss. Lämna oss inte, vi behöver dig. Du är en ängel vännen, du är en ängel som ger oss styrka och kraft till att orka.



Jag ska ge dig allt jag har, du ska må bra.

You may not disappear, we need you.

<3

HannaH

älskar dig<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info