Emelie, i haven't hacked in.


I love you bro' <3

Jag läser bloggen om och om igen, från dagen då du började blogga, fram till nu. Jag förstår inte hur folk gång på gång kan sitta och såra dig och inte få dåligt samvete för det. Du är värd så mycket mer, så mycket respekt och så mycket kärlek.

Om människor inte var så ytliga, så skulle dom se bortom ditt utseende och titta in i insidan och se vilke underbar människa du är. Du har hjälpt mig genom så mycket, utan att du själv vet om det och jag älskar dig för att du inte har lämnat mig som alla andra och för att du är så sjukt underbar och rolig.

Du är den som lyser upp mina dagar, då jag mår som värst.
Bambi & Ichmed > Achmed's Banan ägare > We live forever!

/ Bambi Fuckface.

 

Rappar-Albin

du har blivit skitsnygg på senaste tiden tycker ja :D

Tanja.

Ni är totalt awesome.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info