Du har levt på förlorad tid

Bilden är vacker. Blod är vackert, sår är vackert.
Det blöder från mina ben, mina armar, min mage och min hals.
Det är vackert.
Önskar dock mina armar hade lika djupa sår som på bilden, men jag har fått till några halvdjupa sår i alla fall *happyface*
Lyssnar på Kent, de är underbara. De får mig att gråta, känna och vilja skriva mängder av poesi.
Skrik rösten hes som papper.

Jag vill skrika. Jag vill gapa. Få ur mig all denna skit.
Jag vill kunna prata med någon, och verkligen mena det jag säger.
Jag vill kunna prata utan att såra. För nu när jag berättar för folk, så såras de.
Antingen för att de ödslar tid på att prata med mig, eller för att det jag säger faktiskt sårar dem.
Och Julia, du kan väl ge mig ditt nya lösenord, vore jätteunderbart att kunna läsa din blogg ingen. Saknar den, den är underbar, precis som du!

Det finns så många underbara änglar i denna värld. Men få stjärnänglar. Att bli kallad stjärnängel är det finaste jag kan säga till någon. Jag har Hannah, Alice och Tanja som mina stjärnänglar. De betyder för mig, även om jag har dålig kontakt med Alice nu för tiden. Men vi ska ses, det ska vi.

Snart ska jag återgå till att skära mig ytterliggare.
Det är kallt, och jag dagdrömmer hemska saker. Om att jag är i ett kalt rum med bara, döda kroppar hängandes från kedjor på väggarna. Det är hemska syner, och det är syndigt. Molnet har ett par synder jag absolut inte får genomföra. Några av dem är; att såra andra, att vara egoistisk, vilket är den synd jag har svårast för eftersom allting jag gör är en egoistisk, självisk handling.
En annan synd är att ha sex. Det är en hemsk synd som straffar hårt.
Så det får man undvika. Dessutom är det äckligt. Äckligt, och vidrigt.

Nu ska jag läsa lite ur Självmordsguiden. Den är något av en hobby. Älskar den, många bra tips.
Snart lär BUP få veta också. Om mina planer. Men det är ett tag kvar, så oroa er inte.
Älskar er. Puss

Muff

Då är du en stjärnängel.

<3

Julia

Blod är vackert. Ärr är vackra.

Men du förtjänar ändå ett liv utan sånt, för du är vacker utan dom.

Skrik. <3

Anonym

Jag hoppas att du kan börja må bra någon gång.

Du verkar som en bra person, en stark person.

Du sitter här och skriver om hur du mår och vad du gör pågrund av det. Det är äkta styrka. Jag hoppas att du tar åt dig av det här, även om jag bara är en random person som egentligen inte har ett skit med dig och ditt liv att göra.

Men jag hoppas fortfarande att du ska må bra,

du förtjänar det.

veronica

jag önskar jag kunde finnas där för dig, inte för att be dig att sluta, utan för att vara din sjärnängel. du är vacker och underbar. jag vet att du inte tycker det, men det är något jag tycker och ingenting jag bara säger. & jag saknar dig obeskrivligt mycket.



om du lämnar oss.. om du gör det.. så vill jag att du skriver till mig. jag vill inte få reda på det på något annat sätt, som t.ex. att du helt plötsligt slutar skriva här, eller att du skriver det här. du har betytt så mycket för mig så jag kan inte.. ta det på något annat sätt.

jag älskar dig. sådana ytliga ord nuförtiden.. man säger dem hit och dit, och nu har de nästan tappat allt sitt värde. men på något sätt, när jag säger dem till dig.. så är det som om de vaknar till liv igen. de brinner.



mitt nummer är 0737309968, jag har comviq.



du, emelie.. du fina stjärnängel.

Anonym

En ensam kvinna söker en man

Svar till: Hjärtat talar sant

En pessimist i sitt livs form

Jag vädrar blod, det luktar sorg



gud jag vill nästan gråta, kan se bilder framför mig hur du öppnar huden sakta men säkert, både sorgligt men ändå vackert..du fyller papper och hud med blod, men du ger blod en vacker symbol... vet du att när jag lyssnar på kent kommer jag faktiskt att tänka på att du älskar dom? troligen lika mycket som jag gör, om inte mer... dom är gudar.

'' dom sjunger ut min sorg ''

dom sjunger ut våran sorg emelie, du skulle gärna kunna prata med mig även om jag bara är en random, hade jag inget emot om du skulle vilja prata med mig..åh du får bara långa kommentar av mig, orkar du verkligen läsa dom ens? kram på dig iallafall, många kramar, en mängd kramar.



stenbrott & vals för satan ( din vän pessimisten )-kent, får mig att tänka på din blogg ofta..



Låt mig gå i bitar

Jag har gjort något så dåligt igen

Låt mig ha ont

Låt mig skrika färdigt

tills bröstkorgen blir tom...

Låt mig spricka sönder

Det har jag verkligen förtjänat

Hallå, hallå

Låt mig vara dum

det blir din tur om en liten stund...



nu slutar jag skriva, även fast jag skulle kunna skriva i evigheter till dig, kram på dig.

<3

musiclord

glömde skriva namn och blogg på den text jag skrev till dig ._.

det var iallafall jag som citerade kent låtarna , om du undrade.

<3

Emma

Vet du vad? Blod kan vara vackert, men du är vackrare. Hela du.

Anonym

du gör så himla fina designer, fortsätt med det verkligen :)

och låt inte något äta upp dig.

du är värd flera dussin fina designer.

kram på dig

becca

varför går du i dbt osv om du inte vill sluta skära?

Tanja.

Jag gråter.

åh vad jag älskar dig, Emelie.

du är bra, så himla bra.<3

hannah

aaw gumman, du är en ängel för mig<3

du sårar inte, du finns, det är det som betyder. och i sommar, då ska vi ses, jag saknar dig<3

den enda gången vi setts är ett underbart minne som jag håller sparat i mitt hjärta<3

Du är underbar, och du är värd så mycket bättre.

längtar, gör inget dumt,stanna

älskar dig<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info