Du är psykotisk, men ändå inte

Jag har sån huvudvärk. Rösterna skriker och gapar, viskar och grälar och jag står inte ut. Huvudvärken tar till och det enda som kan dämpa är Panodil efter Panodil.
När jag satt och väntade på att få komma in till Elizabeth befann jag mig plötsligt på en öde ö, där en jättebläckfisk försökte äta upp mig. Sen när jag åter befann mig på BUP kom jag inte ihåg hur jag kom dit, men när jag väl insåg att jag faktiskt var där, så hörde jag ett störande ljud: de byggde om!
När jag väl kom in till Elizabeth frågade jag varför de var tvugna att bygga om just nu, för det störde mig. Och så sa hon att de inte alls byggde om. Att det bara var i mitt huvud. Jag vet väl vad jag hör och vad jag fantiserar?
Vi har i alla fall höjt medicin doserna nu. Jag ska börja med Abilify igen, 5ml och nästa vecka gå upp till 10.
Ska höja Theralen från 50ml till 80 samt höja till tre tabletter Fluoxetin. Vad de inte förstår är att man kan stoppa i sig hur många tabletter som helst, men de läker inte en trasig människa för det. En trasig människa kan man inte laga.
Men man kan inte klandra dem. De är människor, dumma sådana. Och korkade människor kan man aldrig lära vett. Därför ska man bara lita på dem som är av samma sort som en själv. Som för mig, stjärnänglarna.

Det har slått lock för mina öron, och jag hör knappt Kents musik längre. Det låter långt borta, och jag försöker anstränga mig för att lyssna men ju mer man anstränger sig desto avlägsnare blir det.

Jag, Kimona och mamma hyrde filmer idag. Minns inte vad de hette, men en av dem var filmen Upp.
Resten var skräckfilmer. De ska jag och syster se imorgon när mamma och Tommy är borta. Och så ska vi förhoppningsvis tjockäta oss med chips och godis. Behöver något sådant känner jag.

Just det ja! Jag ansökte om ID kort idag, så det kommer om ca 3 veckor. Känns bra att ÄNTLIGEN fått fart på det dära. Men kortet blev hemskt!

Nu ska jag publicera dig och sen ska jag chatta mer med Bambi. Ha det bäst och tack för alla söta kommentarer!


Bambi

Dom tror bara att det hjälper, alla mediciner alltså. Vissa hjälper men inte alla >:

Upp är lol, iofs - har inte sett den sen oktober förra året xDDD



ID-kort blir alltid hemskt O_O <3

Tanja.

Dem kommer aldrig förstå.

Älskade stjärnängel.<3

Anonym

Har du sett filmen Donnie Darko? Den är verkligen skitbra. Ganska så psyko och udda, men jävligt bra.

puss

emina

allt man hör och ser är verkligen men bara för dom inte ser el hör det så säger dom att det bara är i ens huvud , vilket jag tycker är fel . dom förstår aldrig , kommer aldrig göra det .



söta emelie , du är alltid vacker i mina ögon <3

men id-kort blir alltid hemska precis som bambi säger .




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info