Än en gång är mina filer borta

Har ni också varit med om att ni sparat över filer på cd rom för att spara minne, och nest best thing that happens är att när ni stoppar i skivan för att lyssna på den musik ni bränt över och som funkat två gånger innan, så säger datorn att skivan är tom!?
Detta har hänt mig flera gånger nu och jag får gång på gång ladda ner all jävla musik igen och igen och igen. Nu ska jag inte spara på skivor mer för det är värdelöst, tro mig! Och än värre är, att alla mina bilder, minnen och underbara stunder fångade på bild är borta. Bilder från Kent konserten, bilder på mina älskade katter (RIP<3)
och alla andra minnen för livet är helt kapoff. Det är ju tur man har blogg och lägger upp allting där, för annars hade ju det varit gone forever. Ungefär som mina eyeliners är... Någon som vet vart de håller hus?
JAG HITTADE DEM!
Sandra

Har vart med om liknande när jag bränt över låtar på DVD skivor, dom funka inte på min laptop men på min pappas dator. Så prova skivan i en annan dator så kanske de funkar om du har tur.

Annars kan du spara ihop pengar o köpa en extern hårddisk o spara alla grejer på istället.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info