Vilken färg har själen?

Alltså jag vet inte. Är så sjukt trött. Trött fysiskt, trött psykiskt.
Orkar knappt ta mig ur sängen, men måste.
Kent dunkar i högtalarna och de är kärlek. De kan lugna mig lite.

Fick en panikattack när jag var ute med Tex nyss. Det kom barn/tonåringar mot oss och jag greps av panik. "De kommer säga något, de kommer säga något, de kommer säga något."
Och jag var livrädd. Men som tur var höll de käften och jag bet ihop. "Bara en liten bit kvar hem" tänkte jag och fortsatte gå.

Har duschat idag. Behövdes. Men på ett sätt var det sorgligt. Jag sköljde bort min konsert upplevelse.
Men håret var så nödvändigt att tvätta nu och det var dusch dags.
Nu har jag huvudvärk och vill bara dö.
Vi skulle kommit längre, men det räckte inte till.
Dom Andra är så bra. De spelade den live. Jag dog typ. Hoppade som fan. Underbart.

Finns awesome folk inne på msn, men jag orkar inte visa som online. Är för trött. Och sugen på pastasallad eller kladdkaka. Något av det. Eller mjölk...
Men dietisten sa att man fick dricka max en halvliter om dagen. Och jag dricker ju stora glas oboy.
Nej vet ni jag orkar inte med bloggen mer. Så jag avslutar inlägget nu.
Ha det bäst. Puss



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info