I don't know how to say this

All we have at the end of the game
Is a lonely road out.
All I know at the end of the day
Is the love to smile now, even if that’s fake.
All I know is I’m done acting
And I'll be happy for your life, even if I hate it all

Hair- Early November


Early November. Ett av de ny banden jag hittat. De är riktigt bra!
De gör mig glad.

Men just nu är jag inte glad. Inte glad alls. Jag visste väl i princip redan. Men det kom som ett slag rakt på käften.
Tänker inte skriva vad det är. Ifall den det gäller läser. Nu tror jag i och för sig inte det, men det som lättade mitt hjärta var att det inte var ömsesidigt. Men ändå.
Varför reagerar jag ens så? It's not like I have feelings. Or do I?
Nej jag tror inte det. Inte för den i alla fall. Inte för honom. Men det borde jag ha, för han är en satans underbar människa. Och snygg...!

Inatt våldsgästade en annan mina drömmar. M.
Det var en sån där äckligt bra dröm man önskar vore sann. Det var Mikael som våldsgästade den. Vi hade filmkväll, zombie filmkväll, hemma hos honom och det var awesome.
Men det kommer väl aldrig hända.
Sen drömde jag även att Good Charlotte spelade på Metal Town och jag köpte såklart biljett. Dock var det en riktigt knasig dröm som innehöll kanibalism, ett skepp och massa konstiga spelregler. Jag spelar för mycket tv spel, för nästan alla mina drömmar visar sig innehålla något spelrelaterat.

Nej men... Varför mår jag inte bra idag? Det har varit en rätt bra dag. Lite besvikelser här och där. Men jag har pratat i telefon idag *applåder* med Adam! Det är inte fy skam.
Det är riktigt coolt faktiskt. Haha. Jag är stencool som vågade svara. Det gör jag ju faktiskt inte mot vem som helst.
Sen har jag druckit cola, ätit pastasallad och pratat med bästa Fanny. Hon är så jävla go!
Och så lyssnar jag på awesome musik. Så varför mår jag dåligt?
Ärligt talat så behöver man inte en anledning till att må dåligt. Det är självklart lättare att ha något att skylla på, men det har jag inte nu.
Vill bara lägga mig ner och dö... Men jag ska försöka komma över den känslan. Jag vill ha en bra kväll och inte en sån där cp kass dålig som jag brukar ha. Nej, idag ska jag vara översocial på msn och vara uppe länge. Puss!

Maria

haha jag har börjat äta pastasallad för att jag läste det här :c nomnomnom. dricker också coca nu hihi. din blogg är bäst OKE

fW

Haha aw, du är go Emelie! :D

Ibland suger det verkligen hest att inte ha nåt att skylla på, då känner man sig verkligen hjälplös D: Den känslan + cola är ingen bra mix! (på tal om ingenting)<3

sarah

sjukt fin header! :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info