Quit your life

The truth about that this life is that we're all in it together
that's what you said to me in all your pictures and your letters
somehow I believe that you would make me better
in my heart I know you're gonna live forever.
-Good Charlotte, You're Gone


Först och främst måste jag bara säga att det är sjukt irriterande och fegt att skriva elaka kommentarer och sedan inte stå för det man skrivit. Som anonym som skrev b la att jag ska tagga ner på sminket och lära mig borsta löshåret. Liksom, varför inte våga stå för det man tycker, utan kommentera anonymt? Så fegt.
Jag gillar mitt sätt att sminka mig, det är jag som ska trivas med det och inte du. Och jag borstar mitt löshår redan. Så duh?
Fega jävel.
Och det tar ca 2-4 veckor för snakebites att läka, sen tar mouche inte heller mer än så. Så det hinner visst läka emellanåt. Suck.

I alla fall...
Idag var jag i skolan - ensam. Ingen Bambi. Tråkigt.
Var med Carah. Det var rätt trevligt.
Jag hjälpte henne med mediakunskapen och så gjorde vi varsinn flashanimation. Min första och även Carahs första var en som skulle heta "Vidunder" alltså ett monster. De blev lite söta, haha.
Sen min "riktiga" animation som jag ska ha på hemsidan var en diamant som rörde sig lite som en skärmsläckare med en söt plingplong melodi till.

Jag är redigt förkyld och lever på nässpray. Usch, jag hatar verkligen att vara förkyld!
Åh, nu lyssnar jag på Saosin. De är så grymt bra! Kärlek typ. Musik är för underbart.
Nej nu ska jag ladda en bild på bdb. Haha ytliga sidan nummer ett!
Men man får bekämpa ytlighet med ytlighet.
Så är det bara.
Hej då!<3

Muff

Hoppas förkylningen försvinner snart, våren är ju snart här!

Du får krya :>

Emma

sånna kommentarer suger! det finns alltid någon som vill säga emot, omoget.

saosin är bra! :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info