Plastpåsar?

Nu har jag målat naglara - vita. Det blev rätt snyggt faktiskt! Är redigt stolt över mina långa lillfingernaglar som ser ut som lösnaglar men icke! Hihi.
Usch, nej vet ni? Jag är sjukt nervös. Jag hoppas verkligen Bambi kommer imorgon, för på onsdag ska vi trycka våra tröjor och väskor i skolan, och vi har inte köpt tröjor än... Vi skulle göra det imorgon men om Bambi inte kommer blir det ju inte av. Men men, vi får väl hoppas hon blir frisk innan dess!
I värsta fall får vi trycka nästa vecka, om det inte är så att själva processen för tryckningen tar lite tid. Man ska ju kleta på någon grön gegga och shit på ramen, haha."Grön gegga." Sämsthumor.se

Asså åh, på bussen hem satt en tjej, eller ah hon stod faktiskt upp för bussen var knökfull. Men i alla fall, det viktiga här är min poäng. Nu när man är glad, eller deprimerad, tonåring så pratar man om allt mellan himmel och jord.
Vad pratade denna lite äldre tjej om? Jo, att det finns återförslutningsbara plastpåsar. Fattar ni? Det är så vår framtid kan se ut! Jag blev typ rädd, för först och främst är jag inte vidare glad åt att bli äldre, men sen kommer hon och pratar om plastpåsar och då blev jag ännu mer rädd. Tänk om jag en dag står där och pratar med en vän om plastpåsar? Shit asså. Inte okej!
Nej nu börjar CSI så det blir att dra ner till TV:n. Ciao!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info