Planer för framtiden

Började dagen med att vakna, såklart.
Sedan tog jag på mig, sminkade mig väldigt lite faktikst och fixade håret. Orkade inte med att håret är så kort att man inte kan ha löshår så jag sket i det totalt.
Drog till BUP för att vänta på Bambi, sedan halkade vi hela vägen till skolan.
Väl framme drog vi till Hemköp och kötpe Burn Juice och Powerking.
Snackade hela dagen och hade jättetrevligt. Planerade vår framtida bostad nära Stockholm och vi ska ha två katter; en skogskatt som ska heta Bacon och en sköldpaddsfärgad katt som ska heta Senap. Senap ska vara min och Bacon Bambis. Albin, som ska bo med oss, ville inte ha någon katt. What a shame.
Vi ska ha en trea och mitt och Bambis rum ska vara svart med färgsplatter på väggarna. Kommer bli sjukt najs!
Men i början måtste vi hitta en lägenhet här i Trollhättan tyvärr. Ingen av oss trivs här, och vi är lite avundsjuka på Albin som bor närmare Stockholm än oss. Lilla Albin bor i Insjön.

Men innan vi kan flytta måste vi ha ett jobb, pengar och kunna klara oss på egna ben. Det är nog inget större problem.
Jobb är dock svårare, för det finns ju inga jobb, tyvärr. Får väl bli något skabbigt jobb.
Men som vi planerat, ska vi kunna leta lägenhet medan jag och Bambi går vårt fjärde gymnasieår.
Ja, vi är sär som får gå ett fjärde år. Men ni älskar oss även fast vi är lite sär.
På det fjärde året ska jag läsa text kommunikation, kanske svenska, matte och psykologi A.
Det är de kurser jag inte klarat av än så länge. Svenskan går jag till då och då så den kanske jag klarar detta och nästa år förhoppningsvis. Man får ju alltid vara en optimist.

Jag är glad, för mina naglar har växt ut mer. De är nästan långa! Jag gillar att ha långa, rosa naglar. Det gör mig glad på något sätt. Allt som är rosa är bra, haha.
Och på Webbdesignen idag sa vår lärare att man har rätt att ta upp till 1000 kr för en bloggdesign enligt skatteverket eller vad det nu var. Muahahha kanske man borde göra? Men inte så mycket, men kanske 50-100kr.
Känns ju elakt att råna någon på 1000 spänn pga en sketen design som bara tar några timmar att göra.
Dessutom är jag inte så duktig på att designa. Speciellt inte nu när datorns virituella och ram minne är slut.... Trots att jag rensar det flera gånger per dag! Jävla lagg dator. Behöver en ny.

Nej nu ska jag gå och tvätta av sminket och tvätta håret. Vi hörs senare!
Bye <3
Bambi

Våra framtidsplaner är awesome :D

Suzanna

Vill med att mina naglar ska växa mer :(

Det sägs att b-vitamin får både hår och naglar att växa fortare <3

fW

Du kan gärna få både mina naglar och hår! båda växer snabbt som satan fastän jag inte vill det :c

btw, Insjön är väl ändå en jädrans håla D: ? det enda som finns där är väl ett sånt där gammalt vattenhjul och typ.. clasohlson? haha kuligt xD

nej nu ska jag sluta vara allmänt mysko och göra nåt vettigt, bajbaj C:

fW

- skribent på http://we

fW

Oj, förlåt för det senaste om det blev nåt D:

när jag sa att jag skulle göra nåt vettigt menade jag kolla på de andra inläggen, haha :]




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info