Kärleken finns där en gång, bygg nåt vackert eller krossa allt

Måste säga att jag mår utomordentligt bra. Kent var grymt underbara, mycket bättre LIVE än på skiva.
De spelade mina favoritlåtar, och det gjorde mig glad.
Hannah var awesome. Kändes som vi känt varandra och träffats tusen gånger innan. Allt var så naturligt liksom. Vi köade i 5 timmar och stod längst fram. Har inte varit lycklig sen Good Charlotte spelade i Malmö 2007.
Just nu lyssnar jag på På Drift. En av mina favoritlåtar med Kent. Den är seriöst sjukt fin. Och så socker såklart. Filmade Socker, men kvalitén är kass för jag hoppade och alla skrek samtidigt, haha.
Men här kommer ett najs citat från På Drift som jag gillar.
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar
De spottar hårt mot vinden
och de värmer våra händer
så vi inte tappar taget
om den kärlek vi har rätt till
De vågar tro och hoppas
på att någon därute ser oss
någon som hellre vill förlåta än fördöma oss
för något vi inte visste att vi gjort
Det läskiga var att jag skrek att de skulle spela Socker, och precis då gjorde dem det. Kändes bra, även om jag vet att de har schema på vilka låtar de ska spela. Hihi.

För övrigt var det skola idag. Sjukt trött var jag hela dagen och är ännu. Sov en stund när jag kom hem.
Hade mediakunskap och webbdesign. Vi ska göra en flash animation i webbdesign men haha jag kan ju inte flash så det blir inte bra.
Bambi köpte energidryck åt oss, och vet ni? Den nya Burn med kaffesmak är sjukt god!
Drack den igår när jag bjöd Hannah och mig själv på lite dricka inför köandet. Sen köpte Hannah varm choklad åt oss för att vi inte skulle frysa ihjäl. Snäll tjej!

Och vet ni? Har jag tur så blir det Kent @ Trädgår'n 7/8 i år!
Wie!
HannaH

U R AWESOME <3

Emma

vad roligt att de var så bra och allting! :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info