Izzy Hilton is so hot

Om ca två timmar börjar jag skolan. Bambi kommer inte idag, känns awesome...
Men ska ändå bara redigera porträtt bilderna så det är lugnt.
Vet dock inte hur de ska redigeras, måste fråga Jurek om det.

Inatt sov jag kasst. Hade sjukt mysko drömmar om bl a onda bläckfiskar.
Inte okej någonstans att drömma så sjukt.

Idag har jag världens cp kassaste hårdag och ser allmänt ut som något katten släpat in. Men jag orkar inte bry mig. Inte idag. Imorgon, då ska jag se någorlunda okej ut. För då blir det Överby. Och jag tänker inte se ut som skit när jag vistas bland folk i stan.
Men å andra sidan. Jag är jag. Jag kan sällan se bra ut. Men ibland har man riktig tur så man slipper se äcklig ut.
Men det är som sagt sällan.

Jag är förkyld också. Ännu mer awesome. Kan knappt andas genom näsan. Har ingen nässpray heller så det känns äkta bra:igt det här.

Snart är det påsklov, bara två veckor kvar. Då blir det snakebites som förhoppningsvis förbättrar mitt utseende något. Man får ju leva hoppet, eller hur?
Nu är klockan 11:07 och jag har massa tid kvar innan jag ska ta bussen. Vad fan ska man hitta på?
Aja får la vila eller något. Nu orkar jag inte skriva mer för jag kan knappt andas.
Lucky me.
Hej då!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info