I juni är jag idealisk

I juni. Jag längtar. Då har håret växt ut, jag har både snakebites och anglebites och rosa hår.
Kan det bli bättre? Jag blir den jag velat bli i år. Det enda som inte stämmer är vikten. Men jag jobbar på det, okej?
Jag jobbar hårt. Idag har jag ätit två mackor och pastasallad. Sallad är awesome. Man kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt, man går bara ner. Så var det i alla fall när jag började med min pasta period i åttan och sen i nian blev hur smal som helst. Så nu ska jag lyckas återigen. Med hjälp av sallad och ett jävla anamma.
Går gör jag ju. Går ju ut med Tex (min hund) varje dag ca 2 gånger. Och det kanske inte är jätte mycket men lite iaf.
Men jag längtar. Borde nästan ha en nedräknare för varje moment. Såhär ser mitt schema ut:

Mars: Kent
April: Snakebites
Maj: Anglebites
Juni: Rosa hår

Så jag har mycket att se fram emot.
Vad ser ni fram emot?
Julia

Awesome :D



Jag längtar till Metaltown :$

Emma

det låter ju hur bra som helst! :D

det är ju inte alls långt kvar tills det blir kent för din del, hoppas det blir roligt :3

själv har jag nog inget särskilt att se fram emot, förutom sommaren 8)

fW

åh va awesome! :DD

mycket awesome!

nästan lika mycket awesome som våra awesome msn-konversationer !

och dom är A-W-E-S-O-M-E-! :DD

jädrans massa awesome! :DD

AMAAAAAAANDA

- skribent på http://blalballbalsvla

EMLI, JAG PIERCADE NIPPLE IDAG :D:D:D:D:D

hatar din mobil @@@@@@:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info