Hallucinationerna blir värre

Inatt såg jag något hemskt. Jag vaknade upp, och i hörnet av taket ovanför sängen fanns en stor bunt spindelväv med en enorm spindel hängandes från en av trådarna. I ren panik slängde jag mig ur sängen och sprang mot dörren.
Vände mig om, tände lampan och såg till min förvåning att det inte fanns något där.
En hallucination...
En av de värre jag haft. Spindlar är det värsta jag vet!
Sen när jag skulle lägga mig ner igen var jag livrädd att jag bara inbillat mig att det var en hallucination och var sjukt orolig och hade världens ångest för att sova.
Således somnade jag tillslut och drömde som vanligt hemska mardrömmar.

I skolan var jag inte alls på topp. Började på affischen som ni ser i inlägget under och blev klar på kanske fem minuter. Det ska vi egentligen ha  jobbat med i några veckor... Jag är helt enkelt för snabb.
Sen var det rörlig bild och vi skulle jobba i After Effects. Det gick ju inte alls bra kan jag säga. Fattade ingenting!
Men det är sjukt grymma saker man kan göra. Såg på en massa tutorials och de inspirerade verkligen.
Massa av dem jag själv vill kunna göra men kan inte för jag är för inkompetent.

Vet ni? Jag längtar sjukt mycket till sommaren. Det blir Stockholm på påsklovet i fyra dagar, så då är det nästan sommar. Sen får jag tatueringen i maj. Sen kan jag byta till hästsko ringar eller hela ringar av snakebitesen.
Och sen kommer juni och juli och då är det sommarlov och så ska jag träffa massa underbara människor och så blir det Konstgräset med stort K i Göteborg en hel del så länge någon har lust att göra mig sällskap. Sen om jag har råd, vilket jag inte lär ha, blir det kanske Liseberg också.
Älska svarta tåget! Tornado var dock min favorit men nu är den borta...

Och vet ni vet ni? *Ingen vet men ändå* Snart ska jag träffa Wille! Jag är peppad. Hon är så fin, typ omgz drool.
Jag lovar och svär. Jag har bra smak när det gäller folk, haha.
Jag älskar att träffa folk. Blir så glad då. Men nu på vintern är jag typ fett asocial och inte alls kul att umgås med. Men till våren och sommaren, då jävlar!

Asså jag bara längtar tills mitt hår växer ut så jag kan fluffa det igen.
Och så ska det vara rosa rosa rosa. Och lite svart och lite lite vitt. Jag vet precis hur jag vill ha det *dramatisk musik*
Underhåret i luggen ska vara svart, sen ska jag ha helrosa med vita ränder och slingor. Kan bli kanoners vet ni. Kanoners är ett roligt ord, haha. Jag gillar det. Samma som med uttrycket "Oh my oh my." Det är också lite sådär småcharmigt.

Nej Gud vad jag babblar på om ingenting men det är så det ska vara. Hihi.
Nu ska jag dock sluta skriva så jag inte får kramp i handlederna.

Btw, Simon i A klassen frågade om jag ramlat ner i en rakbladsfabrik idag. Haha!

lovisa

men fy va hemskt:O hade börjat gråta om jag inbillade mig en fet spindel! usch!

Tilmaaaa

jag vill träffa dig nån gång i sommar .de ha ja velat sjuukt länge. men ärligt..ja måste fan träffa dig :O <3

AMANDAAA

- skribent på http://disblabalblajaja

JAG ÄR OCKSÅ SNYGG :(

AHAAHAH

men du är finast emelie!<3

träffas i sthlm, JATACK!

Bambi

Hoppas att du blir nöjd med ditt hår och att du träffar massa awesome människor! :D



Illa med sådana hallucinationer, men jag ska protect:a dig in the future, när vi bor ihop <3

Emma

spindlar är rätt läskiga, äckligt med sånna hallucinationer o:

åh, vad roligt med stockholm! :D

fy skam på att vi inte har träffats än!

fW

jag säger som rico; nita den jäveln! (spindeln alltså)

men de säg att du hallucinerar värre, inte bra :c !

Nicke

- skribent på http://leadfed.blogg.se/

Fan för spindlar alltså! Dyker upp när man minst anar det :P.. Tur att det inte var så då iaf ^^




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info