Grön Emelie = en alien?

Hej bloggen. Idag är jag sjukt trött. Sov knappt någonting inatt.
Skola var det också men min enda lektion var inställd... Inte så kul. Slösat tid och smink i onödan, haha.
Hade mitt photoshop funkat så hade jag kunnat visa hur jag sminkade mig idag, för det var rätt fräckt, hihi. Blått och lila i ett försök att se ut som Murderotic @ bdb men det gick inget vidare, hon är FÖR snygg och går inte att härma.
Men jag försöker liksom inte "härma" i den bemärkelsen men ni förstår? Typ inspireras av henne som fan.

Åh, snart är det dags för piercing igen! Älskar typ att piercia mig, hihi. Det gör inte så ont, och det blir grymt fint sen. Asbra ju!
Och så ska jag färga det blonda i mitt hår grönt. Kan bli riktigt najs hörrni!
Mep mep. Nu har jag inte så mycket mer att säga men vi hörs senare!

Btw: DBT:n idag sög... >:
t a k a i ♥

- skribent på http://takai.blogg.se/

sötnoos ;*

längesen! :D

är det bra med diig? ihihi <3<3

btw, vill du få din blog design av mig för en hundring?

emma

asso ja hon murderotic är så jävla vacker så man dör lite smått -

Fia

grönt är skitnajs :D

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info