Gammal goding

Idag såg jag och Bambi på klassikern Jurassic Park. Lika bra som alltid, om inte roligare än vanligt.
Eftersom jag är lite rädd för dinosaurier samt att forskare faktiskt håller på att mixtra med dinosaurie DNA och mammut DNA så att man ska kunna få dem tillbaks, är filmen faktiskt skrämmande. Inte läskig, inte ryslig, men skrämmade. Tänk om någon idiot får för sig att öppna just en Jurassic Park?
Nej usch.
Som liten var jag värsta dinosaurie experten och kunde typ allt om dem. Men det har jag växt ifrån och är glad om jag kan peka ut en veloceraptor, haha.

Nej vet ni vad, nu ska jag koka lite pasta och äta. Hej då.
Madeleine

Ååh jag kommer ihåg när jag såg Jurassic park första gången.Din header har blivit jätte fin :D

M i c k a

jurassic park är bäst! :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info