Ångest

God kväll och snart god natt, kära blogg.
Jag är as trött, har varit det hela dagen. Sks snart gå och lägga mig. Tidigt, jag vet. Men jag är som sagt trött.
Imorgon är det rörlig bild. Har lite lätt panik, vi ska filma på fredag och ingen av skådisarna är egentligen den som de var från början. Vi har fått hitta tillfälliga personer som ska spela våra roller för att de som skulle spelat dem först inte kunnat den dagen. Är orolig för hur det blir nästa gång vi spelar in, för tänk om den som spelade första gången inte kan komma denna gång, osv osv. Är så nervös!
Vill att filmen ska bli bra, men jag tvivlar på det. Men vi har i alla fall med Holst, han är bra. Han kan allt om kameror, vinklar och ljus. Känns bra att ha någon riktigt kunnig med sig.
För ärligt talat, vi har aldrig använt lampor när vi filmat, bara naturljus. Ljudbom har vi inte ens någon som håller så det får bli den vanliga lilla mikrofonen som sitter på kameran vi använder. Shit, kommer bli så sjukt kasst alltså.

Jag längtar sjukt mycket till slutet av april och mitten/slutet av maj. Då piercar jag mig och färgar håret! Kommer bli sjukt najs hoppas jag, om mitt hår växt ut lite tills dess vill säga. För nu är det bara sjukt kort och ser fånigt ut.
Nej nu ska jag lägga mig ner och ha ångest över imorgon och fredag. Vi hörs imorgon eftermiddag/kväll. Hej då!

Btw tack än en gång för alla söta kommentarer!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info