Vardagliga roligheter










Dagen kortfattat:
Möte halv tolv vid gamla Pressbyrån.
Köpte Burn och Zoo klubbor.
Avfärd mot gamla Pressbyrån. Köpte Mocca Burn och Zoo klubbor.
Avfärd mot SEB banken, tog kontouttrag.
Satt i gräset och pratade, ringde upp Bambis pojkvän Albin och pratade.
Var snabbt hos Soc för att söka ekonomiskt stöd för att ha råd med mina mediciner.
Satt i gräset. Bambis syster Trina kom och lekte thai massör.

Ännu en underbar dag med den bästa.
Jag är lyckligt lottad som har världens bästa, världens vackraste och världens underbaraste vän.
Hihi :3

Bambi

Det var en awesome dag & hahaha, trina är störande :C



Jag har världens vackraste & mest bästa vän ♥

Tanja.

Ni är bra, så bra.

Jag är så glad, att ni har varandra.

Ni är som, gjorda för varandra.



(Jag älskar er.<3)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info