Hold on

This world I created for myself, I forgot to bring someone else
Now I'm drowning alone


I min egna lilla värld är jag trygg. I världen bland rakblad och mediciner, fin musik och trassliga minnen.
Varför minnas de bra stunderna, när de dåliga stunderna regerar?
När man tänker glada tankar kommer de mörka och dystra och fullkomligt tar över en.
Som när mörkret smyger över solen på kvällen. Eller när åskmolnen sakta men säkert drar förbi solskenet och den blå himlen.
Människans egoism bländar mig.
Vad är vitsen med att vara ond mot andra? Att inte finnas där?
Jag förstår bara inte.
Ibland måste man sätta ner sin fot. Säga ifrån. Och det ska jag öva mig på.
Jag vill inte ta mer skit från någon. Inte någon alls.
Jag är trött på att vara den som får höra all skit från andra.
Jag vill finnas där, jag älskar att jag eventuellt kan hjälpa till.
Men det blir för mycket ibland.
Kom gärna till mig när ni mår dåligt. Men då ska ni också finnas där för mig.
emina

vackra ängel , du vet jag ALLTID finns här för dig . dag och natt och du har mitt mobil nummer oxå så det bara och ringa eller smsa

Julia

jag.. försöker finnas för dig. Jag vill iaf det.. För.. jag älskar dig. <3

Lina

Otroligt bra skrivet.

Stå på dig Emelie, du är en mycket fin tjej som förtjänar det bästa.

Puss!

Bambi

I'm sorry for the mistakes i've done. <3



Du vet att jag finns här för dig och du vet att jag ALLTID frågar vad som har hänt. Jag oroar mig för dig, jag älskar dig, jag finns för dig.



Jag hoppas att du tror på mig. <3

Fanniii

Bästaste Emelie! Jag hoppas verkligen att du förstår hur mycket du hjälpt mig, you made me take the step så att säga. And I'll do anything to make you smile, det förtjänar du verkligen! Dag som natt finns jag här för dig Emelie, du är min ängel ♥

Fanniii - once again ;D

Svar: det ska jag! så fort jag hämtat ut dom! <:

Alice

Du vet vart jag står, och jag rör inte på mig en millimeter.



Är inne på msn väldigt mycket nu, så det är bara skriva om det är något vet du.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info