Ont

I've got the prettiest girl in the whole wide world
And nobody can take her from me
And if even when she goes out walking alone
I waited home patiently
I've never been so happy
I've never been so sure
I've got the prettiest woman in the whole wide world
No one knows
Weezer- The Prettiest Girl in the Whole Wide World

Åh. Jag har blivit en sån där musik nörd. Som typ älskar Weezer och Kent. Känslosam musik.
Men just detta citat får mig att tänka på alla söta änglar jag har. Ni är de vackraste flickorna i hela världen, men det vet ni inte om. Fast ni är det - på riktigt. Om ni nu är verkliga. Ibland har jag svårt att tro det.
Jag menar, jag som är så skabbig, äcklig och hemsk borde inte kunna ha sånna bra vänner som er.
Men mitt i all otur, kanske jag ändå haft tur?
För ni är fantastiska, underbara och så kärleksfulla.
Ni betyder allt för mig.

Jag har sjukt ont i huvudet/nacken. Måste nog ta en tablett snart. Om det blir värre.
Hatar att ha ont. Det är så jävla jobbigt. Man blir sur och grinig och allt det där. Usch.
Nej nu går jag fan och tar en tablett. Urgh! <--- orch ljud från Sagan om Ringen.

Hej så länge!

Julia

"Jag menar, jag som är så skabbig, äcklig och hemsk borde inte kunna ha sånna bra vänner som er."

- Du är inte skabbig, äcklig eller hemsk. Du är vacker, underbar och bäst. Älskvärd. Och du är värd det bästa, det är du verkligen, Ängel. <3

HannaH

du är underbar och sjukt snygg, älskar dig<33




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info