Nytt och framtid

Nördglasögon: Glitter, 79:-

Jag bara ÄLSKAR stora svarta bågar på glasögon. Dessa nyinköpta var dessutom till ett pangpris!
De är större än de ser ut på bilden, och riktigt behagliga att använda.


Nu har jag äntligen köpt foundation, och fått systers hårspray eftersom jag inte hade råd att köpa ny.
Måste ha pengar till att pierca mig, köpa nya piercingsmycken samt hårfärg i mängder. Eller ah, typ 3-4 burkar.

Har beställt tid hos Tribe Piercing nu också. Klockan ett ska jag vara där. Awesome!
Men måste åka hemifrån redan klockan tio för att vara i Göteborg tio i tolv. Morr.

Det var allt för denna korta update. Hörs av senare. Ciao!

Nicole

Du har en söt tunga! :o tänkte på bilden till vänster ;)

Tintin

Har också såna glasögon =D fick dom av farsan ^^

victoria

det är ju såna jag har :D

dom är smäxiga :3

emina

jag diggar glasögonen ! dom är awsome ! nu sitter jag och tuggar på kaka och saknar dig :* jag vet du gillar kakorna som jag gillar skickar några <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info