Minnesluckor

Hm. Idag var jag hos BUP.
Tog upp en hel del.
Jag mår inget vidare bra, kan jag ju säga.
Men men, man får leva ändå.
Eller i alla fall ett tag till.

Solen försvann nyss bakom molnen.
Hej då ljus, hejsan på dig, mörker. Min allra bästa vän.
Mörker är bra. Det är tryggt. Det är ingen som ser ens äckliga kropp i mörkret, och när det är mörkt kan man i princip göra vad man vill utan att någon ser. Sånt gillas. Tummen upp.

Mitt hår är nästan helt vitt nu. Det är bara lite lite ljusblått kvar. Men luggen och det är i princip vitt, så då blir jag lite glad/are.
I övermorgon träffar jag Cupcake och Inez. Det ska bli skoj! Cupcake är en fantastiskt rolig människa att umgås med. Synd att hon bor i Halland bara. Långt avstånd.
Men så är det ju nästan alltid. De allra bästa bort långt ifrån en. Finns bara en människa som lever upp till kvalifikationerna att vara en av de bästa i denna stad. Ni vet nog alla vid det här laget vem det är.

Jag minns inte om jag chattade inatt. Jag minns verkligen inte. Jag var nykter och allt, men har ändå inget minne av om jag satt uppe eller sov. Snacka om att ha koll.


Jag ser ner på min bas, DeeDee. Han behöver verkligen dammas av. Så länge sedan jag spelade. Men det är inte roligt när man inte spelar i band. Och just nu har jag ingen ork att spela i band.
Min nacke gör ont. Smärta. Ett tecken på att man inte drömmer, utan befinner sig i verkligheten.
Jag är så trött. Ska nog sova en stund snart. Om jag kunde, så hade jag nog sovit bort de flesta dagar.

Vi hörs. Puss
Anonym

Jag måste träffa dig massor innan jag åker till England och jag saknar dig så sjukt mycket.

Jag hoppas att du snart mår bättre. <3



Du får damma DeeDee, även om du inte spelar i band. Han ska inte gömma sig bland damm.



I ♥ U <3



{Btw, jag kan inte skriva in mitt namn eller URL när jag ska kommentera här :C }



/ Bambi.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info