Mina favoritlåtar

Tänkte lista mina absoluta favoritlåtar med Kent och några andra artister.
De flesta är lugna, eftersom jag associerar dem med personer.
Dock oftast i dåliga sammanhang, men jag älskar låtarna för det.

Kent:

Team Building
Mannen i den vita Hatten
Varje gång du möter min blick
M
Kevlarsjäl
Musik non stop
Håll ditt huvud högt
Socker
Socker (demon)
Saker man ser
Dom andra
Elvis
OWC
Berg&Dalvana
Pärlor
Bianca
Utan Dina Andetag
Noll

Det är de låtar jag lyssnar mest på.
Sen med andra artister:

Good Charlotte:

Hold On
You're gone
If you leave
Kings of hollywood
I just wanna live
keep your hands off my girl

Mest:

Walking on broken glass
och hela Photographs albumet knarkar jag

Håkan Hellström:

Vi två, 17 år
Nu kan du få mig så lätt
Fulaste flickan i världen
För sent för edelweiss

Drop dead, Gorgeous:

Two birds, one stone
Donner party of five
I want to master life and death

Det var några av mina favoritlåtar. Vilka är era? :3
Bambi

Varenda låt med yellowcard och A&A. (A)

Bella!

- skribent på http://zie.blogg.se/

Åh, vet inte riktigt vilka som är mina favoritlåtar D: lyssnar på alla jag tycker om ungefär lika mycket, haha!

Men alla kentlåtar går inte att motstå. Sen gillar secret & whisper - great white whale, the black ghost - full moon, tänkte skriva massa mer, men kommentaren får inte bli för lång 8D

mina absoluta favoriter är bring me the horizon, architects och vissa her bright skies låtar också. :---)

onödigt lång kommentar XD

ha en fin dag!!

Linda .

allt med Kent , Johnossi och Eminem <3

vad tkr du om Johnossi btw ?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info