Jeans och jeans shorts säljes

Säljer mina ursnygga korta jeans shorts pga att de är för små.
Storlek 7, motsvarande ca storlek 36.
Märke: Celebrity Pink Jeans.
Köpta i USA.

Pris: 100:-

As snygga randiga jeans från Crooker.
Säljes pga för liten storlek. Blivit tjock vet ni ;)
32" i midjan och 32" långa.
Älskar dessa, men är för små.
Pris: 100:-

 

mergime- [kampen tillbaka]

sv; awh tack<3 äsch förtjänar deet :/

hur mår du idag?

Julia

jag skulle vilja köpa.. Meeeeen, jag är nog för tjock för dom xD



<3

Fanniii

åhåhåh!!! emelie du gjorde min dag! :D

jag köper lätt jeansen, jag boooooooorde kunna ha dom, med lite tur ;)

men kan vi ta det på msn kanske ? :D<3

Lizz

Fina byxor men de skulle nog bli för stora för mig :c </3

Lina

Jag skulle apjärna vilja ha jeansen... heheeh <3

Lina

Hej!

Hihi hade du lust att sälja byxorna?

Jag förstår om du ska sälja dom till någon annan :)

Puss!

Lina

Hihi, vad bra! Tack så mycket :)

Hmm, vi kan ses någon dag, med Hanna, vi kan lösa det hehe.

Jag köper dom även om dom är för små, vilket jag tror dom är, men dom är jätte snygga!

Puss!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info