Hår hår och mera hår! :D

Bleker håret med denna goding, sen blir det att ha i silvershampo!
Får se hur det blir, hihi :3 Hoppas på riktigt vitt hår i alla fall. Det är vad jag önskar mest av allt nu.
På onsdag far jag till Göteborg och ska vara med Cupcake och hennes syster Inez. Det ska bli väldigt trevligt indeed!
Ska köpa nytt löshår och slänga ut pengar på blekning till det också, om jag inte hittar ett som redan är ljust men det tvekar jag faktiskt på. Salong Safari brukar ha väldigt guldiga nyanser av blont hår. Men det är ju värt att kolla!
Sen ska jag även köpa vit och silver toning. Längtar som ett as. Jag fullkomligt älskar att hålla på med håret!
Det är typ en hobby, haha. Borde kanske bli frisör?

Nu kliar det i hårbotten. Det är inte pga blekmedlet, det är bara allmänt kli-igt.
Jobbigt värre, men man ska inte klaga. Vill man vara fin får man lida pin sägs det ju, och det stämmer verkligen.
Piercingar gör inte sådär jätteont, men de känns. Men det gör en fin. Och tatueringar är detsamma. Vissa säger att de känns enormt mycket att göra medan andra säger att det inte känns ett dugg att tatuera sig.
Jag får snart reda på det, när jag väl har råd att göra min Hello Kitty tatuering.

Aja nu ska jag msn:a med bästa Bambi som jag saknar enormt!

Vi hörs senare :3
Bambi

Man ska inte lida för mycket bara, älskade du. ;o



Jag saknar dig sjukt mycket, så sjukt mycket! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info