Göteborg imorgon!

Imorgon far jag till Göteborg och träffar Hannah och Lina! :)
Ska bli skoj.
Var nämligen på sjukhuset idag och röntkade hjärnan (lol) och jag var tvungen att ta ut alla mina piercingar!
Men mina angelbites fick jag inte loss, så de är kvar. Men nu är grejen att jag inte får i mina piercingar igen.
Så Tribe piercing ska hjälpa mig. Hoppas verkligen inte det kostar något, för det har jag inga pengar till. Men hon i telefon trodde inte det skulle kosta något. Notera: hon tror inte det.

Ska köpa puder också, för pengarna jag får för de randiga byxorna som Lina köpt! :)
Glad att någon vill ha mina gamla kläder, eftersom de bara tar upp onödig plats i garderoben.

Det var allt för nu. Vi hörs!
Julia

Hoppas att du får det kul imorgon älskling! Det förtjänar du <3



Hur gick det på röntgen? <3

Lina

Jaa, det kommer bli fint!

Byxorna kostade 100 va? - Tungen att dubbelchecka.

Pusss!

Lina

Jaa, det kommer bli fint!

Byxorna kostade 100 va? - Tungen att dubbelchecka.

Pusss!

rebecca

barbarella sätter i piercingar gratis annars <3

Madeleine

Yaah, gbg :'D <3

Jobbigt med piercingarna .__.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info