Dömd

Den här känslan som jag har
är inte min
Den blev kvar, är den din?
Den smakar som Du...

Klunk efter klunk.
Ångesten stiger.
Rakblad i handen.
Minnen som sårar.
Varför kommer jag aldrig att sluta minnas?

En halvliter i kroppen så här långt.
Önskar jag hade 4 liter att supa ner mig med.
Men har tre fjärdedels liter. Fjuttigt.

Kent är mina gudar. De gör musik som inga andra.
Jag lyssnar alltid på dem när jag mår dåligt.
Och alltid när jag är glad.
Jag lyssnar på dem hela tiden. För de är bäst.

Jag saknar kärlek. Jag är älskad (säger de i alla fall) av några få vänner.
Familjen också, påstår de. Men jag har svårt att se hur någon i hela världen skulle kunna älska mig.
Men ingen vill älska mig som mer än vän eller familjemedlem. Ingen vill ha en trasdocka med sönderskuren kropp och tonvis med problem.

Och då kommer känslan
den smygande känslan
den enda jag inte rår på

Då stänger jag själen

klämmer ihjäl den
& hittar en himmelsk drog


Jag hoppas jag en dag slipper detta elände.
Jag tycker inte synd om mig själv. Jag vet att jag får det jag förtjänar.
Men en dag kanske jag gjort bot för mina synder, och kanske får ett liv värt att leva.
Man kan alltid hoppas.

Tro, hopp och kärlek är allt man behöver för att överleva.
Jag har massor av kärlek att ge, men ingen som vill ta emot den.
Jag har inget hopp.
Jag har ingen tro.

Jag är utdömd.


HannaH

älskar dig emelie, du betyder massor. vet inte vad jag ska skriva mer än jag älskar dig verkligen min ängel<3

Julia

Emelie, det här kommer att ta slut en vacker dag, det vet jag. För du har gjort bot för dina synder. Du förtjänar ett bra liv, ett lyckligt liv. Och jag vill hjälpa dig till att komma dit, berätta bara för mig vad jag ska göra. Vad du vill att jag gör.



Kärleken finns där Emelie, det finns många som älskar dig, däribland jag. Jag älskar dig Emelie. Förstår du det? Så jävla mycket. Och jag önskar att jag kunde ge dig den kärlek som du behöver för att känna dig älskad. Jag önskar att jag vore tillräckligt bra för att få dig att må bra. Du är värd det bästa vackraste ängel. Min vackra stjärnängel. <3

Mikaelah.

Vi är så många som känner som du.

Du är stark, och den person som inte vill älska en trasdocka med sönderskuren kropp och tonvis av problem, vet inte vad den missar.

Jag känner dig inte, som sagt, men genom dina ord känner jag dig lite ändå.

Du är inte ensam i din kamp.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info