Do you still think I'm pretty?

Trasdockan.
Den som ingen vill ha.
Trasdockan.
Den som alla ser snett på.
Trasdockan.
Den som ingen tål.
Som en släng av allergi ger hon ögonklåda och spykänslor.
Trasdockan.
Hon är trasig.
Insida som utsida.

























Julia

Åh Emelie. Jag kan bara inte sluta tycka att du är vacker. Du är vacker på alla sätt och vis. Förlåt.



Du är en trasdocka, men den dagen du slår dig fri från sjukdomarna och problemen så kommer du att bli en hel docka. Du är vacker i mina ögon just nu (det vet du) men den dagen du slår dig fri så kanske du själv ser hur vacker du är. Och då växer du och din vackerhet kommer att stråla mer än den redan gör. Så kommer bli starkare. Du lyser redan som den starkaste stjärnan på himmelen, men då kommer du att få hela världen att explodera. Du kommer att slå ut alla. För du är för vacker och för bra för denna värld. Så alla under din nivå kommer att dö ut. Du kommer att starta en ny generation. En ny värld. En bra värld. Jag litar på dig Emelie, jag tror på dig, jag tror att du kommer att hitta en väg ut. En väg till ett friskare liv. <3

jennifer

du är så vacker emelie!

Lina

Du är fin.

Alexz

Du är snygg du! En snygg trasdocka!

veronica

du är så fin emelie. så vacker. så himla vacker. fan, jag älskar dig <3 du lyser. <3

Tanja.

Hela du lyser av skönhet, älskade du.

(du må vara trasig, men du är stark.)

Jag ser upp till dig, underbara stjärnängel. <3

HannaH

du är snygg, vacker, underbar, vill ha dig kvar, du står mig så nära, du klarar det, du är stark, älskar dig<3

Elin.

Rätt tuff bild, tbh.

F R I D A

you're pretty, not ugly.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info