Utvärdering av gårdagen

Bild från Deviantart.com.

Igår var en awesome dag. I morse var en härlig morgon.
Gårdagen började med att jag såklart fixade mig, åkte ner till Bambi och ringde på dörren där för att sedan mötas av Albins skrik för att han förmodligen förlorade på Nintendo Wii och med en glad Bambi.
Vi tre åkte till Överby Köpcentrum och Bambi köpte en snygg snygg tröja och Albin köpte en enormt stor och supersöt gosedjurstiger till Bambi. Den är sjukt söt må jag lova!
Sedan drog vi runt i lite affärer och sen åkte vi således hemåt till Bambi igen för att de skulle packa sina saker.
Vi tog bussen hem till mig och såg på 2001 Maniacs som vanligt medans vi åt pastasallad.
Efter ett tag såg vi även på den underbart bra filmen Sleepy Hollow av den bäste regissören Tim Burton.
Vi lade oss och småpratade fram till 2 tiden och sedan somnade vi.
Jag vaknade vid halv sex och var jättepigg. Jobbigt!
Somnade dock om och sedan vaknade vi alla tre av att de som dränerar om huset höll på att borra.
Bambi trodde ljudet kom från mig; att jag fes. Hon är en knas, den där Bambi.

Det var i alla fall mycket trevligt! Tack till båda två :3


Lina

Åh, låter jätte trevligt!

Och Tim Burton är bäst mm <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info