Svar på tal

Fråga:

den där frågan: har du aldrig skämts över din ärr.

ditt svar där, jag förstår dig, men har du aldrig fått några kommentarer? och i en tidigare fråga så svarade du att du är blyg, så vad har du svarat när någon frågat?

förlåt om det är för personligt.

sköt om dig:)

Svar:


Jag har fått kommentarer, dock inte på senaste tiden men förra året och åren innan dess var det mycket "jävla emo" kommentarer jag fick.
Dock är det väldigt många som stirrar och tittar äcklat på mig.
Aldrig har någon frågat hur eller varför jag har ärr, och det är jag tacksam över för jag skulle nog inte kunna svara ärligt på det.
Men här har du svar på frågan :3
Lissie

Sv; hihi, I know :D<3

Karin

>Åh, ja dom är ju helt fantastiska och fåglarna var så himla fina!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info