Svar på Frågestunden!

Vem av dina vänner skulle du vilja vara och varför?
Ja du det var en rätt svår fråga! Jag vet faktiskt inte, för alla mina vänner är underbara.

Vem vill du ha tillbaka kontakten med och varför?
Oj. Jag har känt så mycket olika folk genom åren, men det blir väl att välja på någon av de som stod mig allra närmast för tre år sedan. Då väljer jag nog Anna, för hon var jättesnäll fram tills att hon lämnade mig.

Har du några framtidsplaner?
Inga direkta planer, men jag har drömmar. Visioner.
Ibland är allt bäcksvart för mig och då försvinner även drömmarna.
Men jag skulle gärna vilja bo i L.A.

Vad gör dig riktigt glad?
Att ha en bra hår och sminkdag! Eller att fynda riktigt snygga kläder/accessoarer.
Små saker som egentligen inte betyder något, men som ändå gör så stor skillnad! :3

Är det någon hårfärg du inte har haft och varför inte?
Har haft alla färger utom knallorange. Tror bara inte det klär mig så bra, så därför har jag aldrig provat. Men vem vet, det kanske kommer det också? c:

Går vänner före pojkvän enligt dig?
Ja men herregud såklart! :D Vänner kommer och går och likaså gör pojkvänner. Eller inte för min del, för de kommer aldrig men haha ändå. Vänner har man ju oftast lite längre än killar.

Vilket land vill du resa till och varför?
Vill gärna åka till England eller USA. England för att de har Bluebanana och Claires och för att jag älskar att shoppa, och USA för att de har Hot Topic och Claire's som är en sjukt underbar butik! :D

Vad är en bra vän enligt dig?
Någon som man har roligt med oavsett vad. En som ger lika mycket som den tar.
Som är lojal och inte snackar skit bakom ens rygg, och som stannar oavsett hur man mår.

har du någon förebild, och isåfall vem och varför?
Jag har ingen direkt förebild så sätt, men jag beundrar många människor. Allt från mina egna vänner till kändisar.
Varför, för att de är/verkar så himla mysiga och trevliga att umgås med! :3

vad är ditt drömjobb?
Jag skulle hemskt gärna vilja jobba som professionell bloggdesigner eller fotograf.

hur mår du idag?
Jag mår likadant som de flesta andra dagar. Dåligt men okej för stunden.
Jag tycker egentligen det är rätt passé att säga att jag mår dåligt för det låter som man är ute efter uppmärksamhet, och jag hatar verkligen uppmärksamhet eftersom jag är så blyg.


Varför är du den vackraste ängeln på denna jord?
Jag är inte vacker! Men tack älskade du för att du säger så! <3

Varför bor du inte närmare mig?
Antar att ödet inte vill att vi ska vara lyckliga och glittra tillsammans.
Det är synd, för jag älskar dig<3

Vad skulle göra dig riktigt lycklig?
Oj, det är en svår fråga. Just nu kan jag nog inte svara på den, eftersom jag inte har den blekaste aning. Tyvärr.

Finns det någonting som skulle kunna få dig att bli hel? Vad isåf?
Jag tror inte, eller min åsikt är, att jag aldrig kan bli hel eftersom jag är född trasig. Men jag försöker dag efter dag att hitta småsaker som kan förgylla ens vardag så man inte är nedstämnd 24/7.

Ditt bästa minne ever!
Det var också en svår fråga. Jag har faktiskt ingen aning om jag ska vara ärlig. Haha, dålig koll jag har.

Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu?
Shoppa! Är shoppinggalen så pengar och shopping vore underbart! Tillsammans med några underbara människor såklart :3

Vem är din idol/förebild?
Jag har som sagt svårt att välja förebild, men jag älskar Audrey Kitching och hela hennes personlighet, stil och allt annat. Så hon är nog lite av min idol.

Vad/vem är det/den vackraste du vet?
Körsbärsblommor! De är så bedårande vackra och jag älskar dem. Våren är fruktansvärt vacker den med.

Vem är den bästa i ditt liv (endast EN) och varför?
Då måste jag nog säga Bambi. För hon fick upp mig ur den djupaste depression jag haft och hon betyder allt för mig.

Bästa citatet.
"Du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd. Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd."
Älskar det citatet, det stämmer bra in på mig när jag blev lämnad av mina vänner för några år sedan.

Om du skulle få ändra på vad som helst i hela världen, vad skulle du ändra på då?
Då skulle jag ändra så att alla hade rent vatten och mat. Och riktiga hem! Och så skulle det vara världsfred och alla hemlösa skulle få ett hem.


Hur får du din lugg att bli så perfekt? :o

Alltså, min lugg är aldrig bra. Men jag är noga med att kolla så det inte är några sprickor i den. För sprickor i luggen = fail.
Men vad menar du exakt med perfekt? För det enda jag gör med min lugg är att störa mig på den, haha.


Hur awsome tycker du att du är på en skala av 1-10?
Jag tycker du är elva, för du är awsome :3
1. Jag hatar mig själv så djupt för jag är bara äcklig.
Men tack för att du är så snäll!

Vilken var din första piercing ?
& Har du några planer på fler piercingar ? ;D
Min allra första piercing var i näsan. Den gjorde jag när jag gick i sjuan.
Sen funderar jag på att pierca naveln faktiskt. Men vi får se.



Varför är du så awesome? ^^
Och hur lång är du?
Jag är inte awesome, men tack! :3
Jag är ca 1,76-1,78 lång.

har du aldrig skämts över dina ärr..?
Faktiskt aldrig skämts, men varit nervös för att visa dem ibland för att jag är så rädd att folk ska säga något.



Hur många gånger har du färgat ditt hår?
Har du någon bild där du har din naturliga hårfärg, i så fall kan du väl visa den? c:
Oj herregud. Började färga håret när jag gick i sexan sen har jag ungefär haft en ny färg varje månad sen dess.
Så jag vet inte, haha. Men ett par gånger. Säkert hundra eller något.
Min naturliga hårfärg är mörkt askblond. Har ingen bild på mig med det, men vänta lite så ska jag se om jag hittar någon bild på Google! :D

Min är som den mörkaste på den naturliga hårfärgen.






Vilka stilar tycker du är fina/vackra?

:)
Jag älskar lolita modet! Och scene fashion.
Det är nog mina favoritstilar i alla fall :3


Vad krävs av en blogg för att fånga ditt intresse och få dig att vilja följa den ?
Det är olika. Personliga inlägg är något av ett måste.
Sen gillar jag när det är mycket bilder, för det är intressant och kul att se hur folk ser ut, men även foton som de tagit. Jag gillar fotobloggar en hel del.



Hur många gånger har du färgat ditt hår ? :D Kanske är svårt att svara på, men om du kan gissa ? :D
Taha, lite random fråga, men I'm curious :3
Säkerligen 70-100 gånger, haha :3


Vad gör dig riktigt glad? :)
Vänner! Jag älskar att umgås med vänner. De gör mig så glad och jag älskar dem så!


Det var svar på de frågor jag fått :3
Fanniii

Jag håller med dig till 100% Emelie, vänner är det enda som verkligen kan lyfta en<3

Tintin

Vi har samma naturliga hårfärg ^^

F R I D A-what it's like to be me

den där frågan: har du aldrig skämts över din ärr.



ditt svar där, jag förstår dig, men har du aldrig fått några kommentarer? och i en tidigare fråga så svarade du att du är blyg, så vad har du svarat när någon frågat?

förlåt om det är för personligt.



sköt om dig:)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info