Sv till Sandra :3

Hej Sandra, och kul att du frågar om hår! :3
Hår är ett av mina stora intressen.

Jag hade bara toning från Directions (sån man köper på exempelvis Shock) och toning går oftast bort efter bara en till två blekningar.
Jag har precis som du även haft permanent svart hår, och det tar som sagt evigheter att få ljusblont!
Men blek det tills det är gult, vilket det lär bli efter tre-fyra blekningar. Och kom ihåg: max tre blekningar i månaden med en veckas mellanrum! Du vet nog redan att det oranga håret inte är så snyggt, men var ute mycket i solen så bleks det nog rätt naturligt också. Sen skulle jag rekommendera att du när håret blivit gulaktigt använder dig av Silvershampo. L'oreal's silvershampo ska funka jättebra!
Den första veckan du använder silvershampot så ha i det varje gång du tvättar håret i ca 3-5 minuter. Sen efter det en gång i veckan. Då borde ditt hår bli blont lite snabbare.
Dock är silvershampo dyrt, men det är värt varenda krona!

Jag använder silvershampo från Toni & Guy, men det har jag i en kvart eftersom det inte är lika starkt som L'oreals.
Lycka till med blekningen, och det vore jättekul att få se hur det ser ut sen! :3
Sandra

Tack så hemskt mycket för att du tog dig tid att svara på min fråga :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info