Onsdag - Marknad

Hej bloggen och alla söta läsare!
Förlåt för att jag ser drogad ut på bilden, men det är den enda som blev okej plus att den är oredigerad.

Idag var det marknad här i Trollhättan! Skoj :3
Köpte en ny keps som ni ser på bilden nedan. Den är vrålsnygg med diamanter och cash på. Perfekt helt enkelt.

Träffade på Niklaz och Marcus. Det var skoj! Fick även hälsat på Marcus flickvän.

När jag kom hem så gick jag ut med Tex, och sen direkt hem till sängen och vaknade först nu.
Är så himla trött nu för tiden. Hemskt.

Aja här är kepsen! :D
















Visst är den snygg? :D
Fanniii

Kepsen var awesome! :D

Men inte lika awesome som du!<3

jennifer

du behöver inte redigera för att vara fin syns ju i alla fall!

<3

t a k a i ♥

- skribent på http://takai.blogg.se/

svar:

jaaa! :D

Sandra

Du är vacker,vill bara att du ska veta det :)

Sen har jag en fråga till dig,som skulle vara jättesnällt om du svarade på :)

jag har svart hår nu och har haft det i ungefär ett år nu,jag är sååå trött på det! Trivs inte alls i det och jag har funderat väldigt länge på om jag ska bleka mitt hår men jag gör det inte eftersom jag vet hur jävligt det är att få håret blont igen.Jag har blekt håret från mörkbrunt till vitblont en gång och det tog evigheter! plus att mitt hår blev väldigt förstört och är fortfarande ganska förstört efter det,trots att det är mer än 2 år sen nu.Men jag vill ha blont hår,och jag såg ju att du hade svart hår ett tag,hur hur hur fick du det så ljust så snabbt?! Tips på hur jag ska göra,för jag tänker verkligen inte gå runt med oranget/gult hår! Skulle bli jätteglad om du kunde hjälpa mig :)

Madeleine ♥

Åh bilden på dej vart superfin, gillar din outfit hihi & Så himmla snigg keps!

julia

Guuuuud vad du är vacker älskling. Åh. Jag önskar att jag vore om ens bara hälften så vacker som du. Åh. Vackraste Emelie. <3



Kepsen var sjuuukt snygg! <3

alja

du är saaa fkn snygg <3333




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info