Om mig

Jag heter Emelie Louise Segerlöf. Emelie är mitt tilltalsnamn, Louise mitt mellannamn och Segerlöf mitt efternamn.
Jag kallar mig själv för Emelie Angelstar.
Föddes gjorde jag den 25e maj år 1992 i Göteborg där jag även växte upp.
När jag var ca 3 år flyttade jag till en liten stad som heter Kode, ute på landet i Kungälvs kommun.
Där bodde jag fram tills att mamma och pappa skiljde sig år 2000. Skiljsmässan ledde till att jag, min mor och min syster flyttade till Kungälvs innerstad medan min far flyttade ihop med sin nya flickvän i Onsala.
Senare kom han att flytta till Sjuntorp nära Trollhättan där jag bor idag.

Jag studerar media på Magnus Åbergsgymnasiet och började använda bildredigerings programmet Photoshop när jag var 12-13 år. Fota började jag med ungefär när jag var 13-14 och är ett av de många intressen jag idag har.
Jag är en kreativ människa som både skriver musik, filmar, fotar, spelar bas och gitarr och skriver poesi.
Jag älskar att photoshoppa och hålla på med webbdesign och det är nog de största intressen jag har i livet just nu.

Mode har alltid intresserat mig. Även om jag inte följer trender så älskar jag att se på modevisningar på tv, kolla program som Top Model och Project Runway. När jag var yngre ville jag bli modedesigner men de planerna gick i stupet. Vem vet, en dag kanske jag åter får det brinnande intresset och faktiskt börjar skapa? Då kan det först vara bra att lära sig sy, tycker jag nog.

Jag kallar min stil egen, alternativ med inslag av scene och kawaii. Jag älskar söta saker och beundrar många scene flickor och pojkar. Mina stilikoner är Audrey Kitching och Killed Hannah.
Lolita modet är något som jag tycker väldigt mycket om och jag hoppas att jag en dag äger åtminstone tre söta lolita klänningar.

Vill du veta mer om mig? Fråga via msn/mail eller skriv en kommentar.
Pusshej.
Julia

Åh, älskling. Jag saknar dig och dina vackra ord. Jag saknar dig och din vackerhet. jag saknar dig och bara dig. Du underbara människa. Du måste må bra snart. Du SKA må bra snart. Jag finns här, dag som natt. När helst du vill prata, behöver. Jag älskar dig. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info