Lite om vad som hänt / kommer att hända

Okej bloggen. Så här ligger det till:
Igår skar jag upp mitt gamla sår och gjorde två nya. Det pumpade ut blod överallt och jag fick åka till akuten och sy.
Pga detta ska mamma och Tommy flytta isär och Tommy gjorde sönder min dator men den funkar fortfarande som tur är.
Vad som händer i framtiden vet jag inte. För mig ser den mörk ut och jag känner mig som en pest å pina för folk runt omkring mig. Jag ställer bara till med besvär. Därför vore det så mycket bättre om jag bara kunde försvinna. Så skulle allt bli så mycket bättre.

Ikväll kommer det Mobila teamet hit och kollar hur jag mår.
Jag vet ärligt inte vad jag ska säga till dem. Hur mår jag ens? Skit? Dåligt? Aspiss?
Ord kan inte beskriva. Jag är en plåga för omvärlden.
fannii

Men emelie lilla gumman det är absolut inte ditt fel!<3

Julia

Men älskling... Åh... Jag önskar att jag kunde finnas hos dig.. Fan.. Varför kan jag inte det? Det är så fel, den här världen är så fel. Du är så bra. Du ska inte behöva göra som du gör. Det är bara så fel.



Du ska inte försvinna nånstans. Du ska stanna i detta liv. Du ska stanna och en vacker dag ska du bli hel, lycklig. Jag vet att du inte tror på det jag säger, men jag tror ändå att det är så det är. Du är för bra för döden. Du är för bra för dina jävla rakblad. Du är för bra för blodet. Du är för vacker. För vacker för att skada dig själv. För vacker för att du förstöra din vackra kropp. Du är bra och vacker Emelie, det är inte meningen att du ska göra så här emot dig själv. Fan... fan fan fan.. Jag önskar att jag kunde göra nått. Bara nånting så du skulle må bättre. Så du kanske skulle förstå vad du faktiskt gör emot dig själv. Fan. Jag älskar ju dig Emelie. Jag älskar dig. Jag älskar dig så sjukt jävla mycket. Och att du skadar dig så brutalt sårar mig. Jag blir ledsen. Och jag har inte pratat med dig på evigheter känns det som. Fan. jag önskar att jag bara kunde ta första bästa tåg och åka till dig. Hålla om dig tills allt blir bra, tills du orkar leva. Hålla om dig och få dig att förstå hur älskad du är. Hur mycket du betyder för världen. Jag älskar dig Emelie, bästa du. Jag saknar dig Emelie, underbara du. Jag önskar att jag kunde hjälpa dig Emelie, vackraste du.



Älskling. <3

Bambi

<3<3<3

emina

min ängel du ska inte försvinna någonstans ! jag älskar dig ! åh jag önskar jag va hos dig nu och spred lite glitter runt omkring dig . jag saknar dig så otroligt . <3

Muff

Emelie, försvinn inte, du får bara inte. <3



Ps: Jag tror jag kommer till Trollhättan imorgon och på lördag.. om du vill träffas <:

Lizz

Nu fick jag skuldkänslor. Det ä väl inte mitt fel?

Men om det ä de förlåt i så fall. :(

Det är inte meningen att såra dig.

verkligen inte.

Hoppas allt löser sig.

Du ä värd så mycket mer <3

HannaH

Emelie.. jag har inte hört av dig på länge nu, du ska veta, att jag verkligen älskar dig. Och du är så mycket bättre än vad du tror! Du är vacker (du ska veta hur mkt jag avundas ditt utseende) Du är snygg, och du är stark jag vet det gumman. Du glittrar, du kanske inte är vanlig men du är så mycket bättre än det som kallas det "normala" du är en glittrande stjärnängel, jag saknar dig, åker iväg nu, men kmr hem om en vecka, kan vi ses då? Love you more than words can say <3

F R I D A-what it's like to be me

Jag har kollat din blogg rätt ofta. Oftade på senaste tiden faktiskt. Och jag vet inte om du vill ha såna här kommentarer om någon du inte känner, och jag kan väl egentligen inte heller säga så mycket eftersom jag inte känner dig eller vet om dina problem eller någonting.. Men jag hatar, och då menar jag verkligen hatar när någon annan mår dåligt. När någon annan mår sämst. Det är så synd. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att du en dag får leva ett bra och lyckligt liv, precis så som du förtjänar att göra. Jag önskar jag kunde skicka en kram till dig via den här kommentaren, eller bara göra någonting för att du skulle må bättre.. Du förtjänar inte det här.. Och du ska inte försvinna. Även om jag som sagt inte känner dig så bryr jag mig om du finns eller inte. Kramar...

maria

ta hand om dig <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info