It's happening, it's happening!

Här händer det grejer ska ni veta!
Jag bleker håret, och det blir faktikst blont på en gång nu. Kanske lite turkost i topparna, men det blir bara stylish!
Sen ska jag även fixa en najs najs header. Ja, två najs för den kommer bli NAJS.
I alla fall så som mitt huvud gjort den. Ska nämligen vara rörliga bilder i den och lite annat. Klickbara länkar och sådär.
Tänkte även fixa lite på mitt fina sidoprojekt, som ni snart kommer få ta del av.
Kan det bli mer fix och pill än så denna soliga, varma dag? Nej det tror jag inte!
Emelie + Photoshop + Css och HTML = <3
Haha. Jag är nog allt en nörd när det gäller det där, och var dag lär man sig något nytt. Jag har även hittat två nya bloggar jag tycker har jättefina designer. CANDIS och Sannas rum .
Kolla gärna in dem!

Nu ska jag skriva ett "om mig" inlägg för det ska jag använda i min kommande design. Hej så länge! :3
Emma

finfint att det blir blondt!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info